I'M so HAPPY

Oh vad jag är glad, kan inte sluta lé!
hihi.
Hela dagen varit så underbar. Skrev dessutom kontrakt med en modellagentur i helsingfors, de var såå söta. Trodde inte det fanns såna finländare, hehe. De var faktiskt sötare än Elite Model i Sthlm denna gång! ;)
+ Att jag hade jävligt ont i rumpan efter allt sittande, så prövade mig till gymmet idag och känner mig såå energifull och glad! Skön känsla efter träning, wow om man vore såhär dagen lång! Har ju inte tränat på typ 2-3 veckor så det kändes lite extra jobbigt men härligt, hehe. Fast man bara tränade typ i 20 min, men det räckte för mig!

andra saker som gör mig så glad, MINNEN<3;

Kommentarer
Postat av: Janina

Grattis till kontraktet! Vilken agentur blev det?

2011-11-11 @ 11:06:05
URL: http://100silk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0