jobbgris

hejhej slukar i mig godis man är inte så värst hungrig på annat här när man är sjuk! Hostar bara mera och mera. Nätterna är värst, vad ska jag ta mig till då jag festar på nätterna? Bäst jag köper extra stark burana, finns det receptfritt (!?)
nåja, andra jobbdagen gick riktigt bra förutom att jag kände mig lite svag i kroppen när man är sjuk. heh.
Julia & Fanny var också på prao, så de fick hjälpa till lite. Duktiga tjejer som imorgon går på morgonspinning kl. 06.00 !?!?! wow!
Något jag väntar på är torsdag en annan slags jobbgrej i helsingfors och fredag blir det bio på paranormal activity 3an! 
Lördag fest med gamla "modellgänget" och troligen bastu och övernattning också! Mys på det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0