nu hör jag av mig

hehe. Saknat mig?
Ska ta en snabbdusch och sedan som en liten belöning för att jag städat och ordnat igår, fick JAG välja film. Muaha. Okej det blev ingen annan än nyaste Harry Potter, alltså sista delen! Jag var aldrig på bio, men hoppas det funkar med hemmabio ändå! Har laddat med cashewnötter, yoghurt och honung! Ni måste pröva det är riktigt mums :)
Får se hur länge resten av familjen orkar följa med, alla kanske inte är så fantasy-action film intresserade som jag, men harry potter gör alltid succe i vår familj!
Senare idag ska vi också planera julklappslistorna, kanske borde göra en till min blogg också? Så ni vet ungefär :D haha.
p.s Var i gymmet och wow vilken feeling! Första advent och alla var på g, jag blev bara helt slut efter första sången. Vet inte var min kondition försvunnit? :O ojoj! Såg dessutom snygga ronja, saknar henne. Fan vi måste prata, läänge. Hon har en supersnygg ny tatuering också, kolla in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0