så var det onsdag om 1 h

ojoj. Vilken dag säger jag bara.

Så otroligt lite gjort, men samtidigt massor med fakta. Man blir nästan tokig.
Men jag älskar min läkare! Hon är privat och bor typ överallt som Amerika osv. Hon jobbar egentligen inte mera, men för såna som behöver hjälp... som jag. Oj vad jag är glad att hon finns, vad skulle jag göra utan henne !?

Jaja, men de som undrar får ju fråga, här i bloggen lägger jag tyvärr inte all fakta om dosering och blablalba.
Jobbigt men jag ska klara det. Har gått så otroligt bra sista tiden!
Mamma trodde jag blivit tokig eftersom jag hoppat runt som någon toking av glädje på de sista 3 dagarna, hehe.
Det är fan jul om mindre än 4 veckor. Shit!

Kommentarer
Postat av: Undrar

Varför doserar du överhuvudtaget?

2011-11-30 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0