who am I?

Det är så mycket ni inte vet om mig. Noh, gör en sådan punkt lista, så ni får lite fakta. ;)
- Bor ensam, ja. Men mina föräldrar bor typ 20 meter ovanför mig. Så.
- Jag får extra vitaminer på g. av brist vid sköldkörtelshormon. En dag berättar jag KANSKE mer.
- Har inte bulimi/anorexi/ortorexi och har aldrig haft det.
- Det ända jag lever för är min familj. och vänner. De som jag litar på.
- Ja, man kan väl säga att jag är "modell" nu. Fast pratar inte så ofta om det irl, vet inte varför.. Vad är det att prata om? Ett vanligt jobb. Som ni går i skola.
- Jag har väldigt svårt att lita på någon överhuvutaget, som tex. läkare, vänner..
- Vad skulle en människa göra utan musik? det håller en vid liv. Väcker känslor och talar för sig på sitt eget sätt.
- Om jag fick välja en sak som skulle hända i mitt liv, är det att jag skulle levt min barndom förevigt. Då när jag inte gick i någon skola, nivet.
- Jag förstår inte på människor som dömmer på utseendet. Flera jag träffat säger typ; oj! Jag trodde inte du var sådan! Har hört att du skulle vara bitchig eller så.
- Alla gör fel, jag också. Menar inte att jag vore perfekt, och det finns flera personer jag vill be förlåtelse för. Men jag gör inte det, för orsaker.
- Jag har dålig läsförståelse också, det var ett under att jag klarat högstadiet så lätt (??)
- Just du, är fin som du är. Tänk på det och försök aldrig ändra på dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0