äää.

Fick int iväg mig någonstans igår. För tre orsaker egentligen.
- Ingen fiilis.
- Kroppen helt slut efter matchen.
- Dösugen på att se NY, I love you.
Jaja. Jag SKULLE iväg på fest, men vad hände? Min mobil hade inga nummer förutom några stycken, dem sade att det inte var någon idé att gå. Dessutom var klockan halv tio. Hur länge skulle man fått stanna och sedan frysa ihjäl ute? aaah. Dessa negativa tankar, hade ju sån lust att fira tjejerna! Hade gått ändå. Ångrar det verkligen.
Noja, resultatet blev;
- Sprang 1 min före det stängdes till filmtown och hyrde film & godis.
- Killen slapp in mig fast det var stängt.
- Hittade inte filmen jag ville se, valde en annan.
- Bankkortet funkade inte, hade inga pengar kvar.
- Han bjöd gratis film till mig (!?!?!?!?)
-  Chockad och anfådd for man hem igen, MED film och godis, hihi.
Filmen var rätt bra. Fick mig att tänka till. Eller oss, vi som såg den. Önskar man levde i en tid, där man uppskattade varje liten sak. Vi eller jag iaf, fattar inte hur bra jag har det egentligen.
hm.
skönt men tråkigt att inte fixa sig och lägga pink-mjukisdräkten på sig. :P
varför alltid munnen?
min urgamla telefon (okej det är jannes mammas egentlgigen.. knapparna fattas dessutom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0