nu

Fick inte sömn, svettades hela natten (fast jag hade fönstret helt uppe, det blåste) och inget påslakan(har jag någonsin förr sagt PÅSLAKAN hah)

Vaknade kl. 7 mådde skit. Drack någon vitamindryck. Efter en timme hade jag inget och göra, så gick ut och springa! woho vilken fart. Nja, det gick inte så snabbt men jag kände mig som en blixt, som om jag flög. Oh vilken känsla, kanske man borde oftare jogga ute i regn?

Nu mår jag myyycket bättre. Snart är jag i sverige.
Leker lite med elias bebisen, puss på dig min gris. Han höll på att strypa mig nyss, haha. <3


förra gången jag var i sverige, köpte jag denna skönhet. Bättre bilder kommer nångong. Rätt varmt för att använda den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0