skrattar

Undrar vad folk tänker med. Gnäller om helt onödiga saker fast det positiva är ju att någon orkar bry sig om så småa saker! :D
Eller inte alla ju.
Folk kan se olika ut från dag till dag? Idag var jag helt uppsvälld och såg ut som en opererad wannabi angelina jolie. haha! Skulle nog aldrig lägga den bilden på nätet.

Andra dagar kan jag ha haft världens bästa skönhetssömn och när jag sminkat ena ögat, jämför jag med andra. Öh.
de ser precis likadanna ut. Så jag tvättar bort sminket.
Nåja, ni som inte tror mig med smink grejet, kan jag ta eextra zoom bilder på om ni nu vill.
Eller så skiter jag i hela grejen liksom. hehe. :)
Iallafall ska jag uppdatera nu! Nästa inlägg kommer just.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0