Revenge

Tack för era söta kommentarer, det värmer.
Som sagt kommer jag inte skriva mer om historien om vad jag gick igenom, ni kan läsa tidigare inlägg eller i kategorin; "sjukhuset".  Jag har ju som sagt funderat på att skriva en bok, men får nu si hur lat man är.
En dag kanske jag möter dem i domstolen. Ni kan inte fatta hurdant skit de handlade mig. Och andra.
Var rädd om er.
Var rädd om era önskningar.
Vill du bli smal? Sluta äta? Fuck that. En dag ligger du under jorden för att du är bara skelett.
Vill du bli fetare? Börja hetsäta? Fuck that too. En dag ligger du i sängen hela dagen och förlorar ditt riktiga liv.
Var nöjd med dig själv. Din kropp. DU ÄR PERFEKT SOM DU ÄR.
jag ser upp till alla er som vågar vara er själva och inte glor på alla andra avundsjukt.
Jag ser verkligen upp till er.



Kommentarer
Postat av: Anonym

endel kanske inte vågar vara sej själv för de blir dåligt behandlade av andra som är lika lite sej själv.

2011-09-26 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0