Svar på frågor 1

Alltså led du av anorexia eller så, eller var det någon annan sjukdom som gjorde att du blev smalare??
Svar: Jag ska skriva ett kortfattat inlägg om det här snart, så ni som inte hänger med får en liten idé över det.
Ja så alltså hur har du fått jobb som en modell?
Svar: Det var en tid sen, jag hade ingen aning om vad jag ville och allt detdär. Min syster hade designat några kläder med temat clockwork orange, som ni kanske sett här ibland. Hon behövde en modell, så jag gick första gången i mitt liv till en studio och plåtades med en riktig fotograf. Det var häftigt, det var då jag kände det.. En härlig speciell känsla, jag var inte alls nervös jag bara njöt. Noja, efter det hände väl inte så mycket och jag tänkte väl inte så mycket med på modellandet, fast många försökte övertala mig att gå till någon modellskola, jag tackade nej. Verkade lite konstigt med massor av tånoringar som försöker leka modell. Iallafall min syster åkte lite runt och hade modeshow för sina kläder, mina bilder visades lite här och där. Sen var det ju någon som märkte mig och så har det fortsatt. Man kan säga att jag har haft tur!
Är du vegetarian? Tycker du skrev det tidigare i bloggen. I såna fall, hur strikt vegetarian är du?
Oj, bra fråga, har inte ofta skrivit om det faktiskt. Ja, jag är vegetarian, men vet inte vad den sortens kallas. Typ demi-vegetarian eller något sånt? Jag kanske borde studera mer om det, det är intressant och jag gillar att vara ekologisk osv. Fast det är inte ända orsaken, har aldrig som liten riktigt ätit kött eller annat mest tortilla haha. Men iallafall, jag äter nu fisk, mjölkprodukter, kyckling(för att vara på säkra sidan, när jag var så underviktig hade jag proteinförlust också) fast jag egentligen har stort obehag att äta kyckling(klarar inte av såna bröst eller ben.ohfyfan.), ägg osv. Men jag älskar soya och tofu, så det blir ofta sånt! Vegetarisk pasta... yumyum.
Fler svar kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har en till fråga. Vad är din tumblr? :)

2011-09-22 @ 19:39:18
URL: http://zeeto0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0