upp och ner

Lördag var ett helvete. Okej inga såna ord här kanske, men det var ju det, bokstavligt. Dessutom åt jag kött. Jag åt kött. wtf. Jag var helt i chock. Det kom upp dessutom, jag som har sån fobi mot att spy. fyfan. Äh, vill inte tänka på det. Vi har aldrig typ kött hemma!? Hur fan kan man se skilnad på soya och kött. Jag är frustrerad.

Söndag, nåja jag vaknade och hoppades på en mycket bättre dag. Det var det, härligt väder, härliga nyheter, härlig båtresa med familjen och plocka svamp! Okej låter som en .. något. Men det är skönt att vara med familjen ibland, speciellt på söndagar. Min RIKTIGA vilodag. aaahh.  Bilder kommer senare? + Att man inte sett janne på länge, kulkul med någon klok här i vår familj. 

"vad i.. är det där!?"
"mikä?"
"är det en häst?"
"den är ju lila"
"vad är det för skilnad om en människa har lila på sig?"
"är det en människa!?"
"luulin et se oli jättihevone"
"ja trodd o, en såndän tävlingshäst!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0