wanna' take a photo?

alla verka nervösa men JAG vaknade en halvtimme före och kom på att vi hade fotografering idag.. like always.

Sen så hade man ju ingen fotolapp (tack nicke som ritade på min) så skrev en fake i bilen (pappa fick skjutsa mig eftersom jag var så sen). Sen hade man ju glömt igår väskan i skolan, så nu fick jag plocka skolböckerna jag behövde från den svettiga sportväskan.

Jaja till fotandet, lite konstigt med ny skola, men aja. Vi fotade med 2 klassen samtidigt? ok.
Sen så hade vi kompisfoto, tog 2 st och en med hela skolan. Underligt hur man kan vara beredd på blixten, not.


aja. Igår var jag också och fotas, lite efter sminkningen;



(dock sovit efter och ögonskuggan klottat totalt) Men hon gav några härliga tips, där får man ju nytta.

p.s blir vild september här mycket jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0