Aktivt

Första inlägget för idag. Har knappt hunnit göra något, försökt sova dagen bort men det gick inte så bra. Har inte mycket vett i huvudet iaf. Ont gör det, ohja.
hade kul på lördag iallafall, fest och sånt. Fint folk, fast sorry hemmafolket, hade planerat att komma hem i tid men fick inte ordnat skjuts på nåågot sätt... hmpf. Hade ni det kul? Har inte hört senaste skvallret än! Uppdatera era bloggar latmaskar <3
@tumblr, sååå söta :)
390117_308662135819499_178136118872102_1305532_167566393_n_large
I övermorgon är det vändag, eller alla hjärtans dag. Vad kallar ni det? Jag kommer ihåg ett minne, en kille gav mig en lapp, en liten nallebjörn i en söt liten påse och ett utklippt hjärta, jag hade seriöst trott att det inte fanns kärlek och alla killar var barnsliga men den killen "föll jag pladask för" haha! Det var den tiden.. då man var i lågstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0