Back home!

Oj vilken resa. Jag har gjort det ena och det andra. Inget jag orkar förklara just nu. Fast hur jag mår kan jag berätta, mår helt uberskit och hade matförgiftning på morgonen. Nice. Har ätit det ena och det andra, man får ju det mesta på buffetborden från rom-till vegetariska-till efterrättsbordet. Och aldrig kan man motstå härliga taxfree godiset! och lite alkohol därpå. ehm. Skylla mig själv nu, fast funderar ännu om jag skulle orka stiga upp och ta mig på yoga eller spinning har inte tränat på läänge nu. Dessutom älskar jag att träna!
Har ju också slutat fotbollen, aja det tar vi en annan gång. Nu ska jag ut med gullegrisen alma.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0