dom är int som du

Nu har jag vaknat, har ni gjort det? Sovde inget bra denhär natten heller, men det börjar jag bli van med nu. Inte vill jag börja ta helle sömnpiller, fast hur ska man orka dygna då? nåja. Har ni det bra? Jag ska försöka ha en bra dag!

Någon har tydligen fått mig med på någon teater ikväll, får nu ser hur den blir. så åker iväg till Åbo snart och kollar lite i affärerna före, hehehehe..

Just nu lyssnar jag bara på gamla godingar , låtar som väcker minnen. Fast fina minnen ofc, inget angst här idag!
Får se vad jag hittarpå att lägga som outfit idag. kanske bara lägger bikerjackan på och en härlig mössa.


det är trots allt -15 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0