just nuu

jag skulle äta fiskpinnar, men hänger på det nya modet; veganvecka. Så nu sitter jag och äter gooda soyafärsbiffar med stekt rödbeta brevid och lite annat smått plockat från skåpet, fast inget man orkar ta systemkameran fram för.
Fast jag har ju alltid varit vegetarian och ändå ätit fisk. Denna vecka, ingen fisk. Hoppas ni alla som är med på detta inte fuskar, det är ju på miljön och djurens skull ofc!!
fast egentligen bryr jag mig inte om du gör det för att det är tydligen "populärt" med att vara vegetarian nu eller om du gör det för världens skull, en förändring blir det iallafall! Få in flera i detta, få in hela din familj! Det finns inget dåligt med att vara vegetarian, tvärtom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0