Skvaller

Jag läser och ser typ överallt dessa personer, hade ingen aning om vilka de var men de störde mig.
Avundsjuk eller?
haha. Nu vet jag! "youtuba" på one direction och fick fram den populära låten "what makes you beautiful", älskar ju den! Vet inte vad det är i den, orden, söta pojkrösterna(fast de låter lite fake) osv. Det gör väl alla tjejer i denna ålder.. bara en kille kan sjunga och sjunger om hur vacker du är. Vips är vi dökära. Eller hur var det? ;D
Nåja, så kan inte motstå att gilla dem, lite iallafall. Eller en låt iallafall, hihi.
Meeeeen. Vem fan är Robin? Frontside Ollie? Det låter ju svenskt, men sjunger han inte på finska?
aja. Honom är jag inte det minsta inne i ännu. fyochblä.
Sen var det ju dendär konstiga wannabe eurovision låten, när har den blivit pop? Är jag helt ute nu!? :D
Vad sjunger han ens om? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

robin är en 98 som går i luostarivuori på 7 i åbo

2012-02-09 @ 09:17:03
Postat av: Lotta ♥

Robin e ju så söt :D Kanske hans låt int e så bra, men vadå tror ni faktist att han skriver allt de där själv å va sku han nu veta när han bara går på sjuan ännu, no sjöng man allti å hörd på såna där cp låtar när man va i den åldern :D

2012-02-09 @ 18:54:09
URL: http://lottatamminen.blogg.se/
Postat av: Mando

jajajaj :D Förlåt för er som älskar han btw :) Fast de ju sant, minns mina egna låtar.. dubbelt hundra gånger sämre :D

2012-02-09 @ 20:17:38
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0