Tuitui's svar

Svar:
1.Jag älskar typ all mat(utom kött), men just nu skulle jag nog säga att det fortfarande är SUSHI!<3
2.Ingen vet typ exakt hur lång jag är, men i modellagenturen säger de 174 cm.
3.Jag saknar de vännerna jag hade i skolan och kontakten jag hade med dem, men har flera nya och såklart vi är vänner fortfarande, trots vi inte ses varje dag i skolan längre.
4.Pojkvänner? Oj, haha. Seriösa förhållanden så har det varit få av, så kanske 2-3 st som man kan kalla "pojkvän".
5.Intressen, det borde du ha fått fram redan genom bloggen, nämligen; mode,kompisar,träning,bloggar,resa,modella osv.
6.Favoritklädmärke? Oj.. det var svårt.. Har så många favoriter! Men kanske Victoria's Secret bara för deras mysiga kollektioner, fast dock inga kläder (om man inte räknar med underkläderna) jag skulle använda varenda dag.
7.Finska pratar jag ofta, min mamma är finsk men jag talar blandat svenska & finska med henne. men jo, jag kan prata finska, det gör väl de flesta i Finland..
8.Vintern är en härlig tid, men skulle hälst bo någon annanstans är Finland denna tid om året. De senaste vintrarna har varit rätt jobbiga, men jag kan inte säga att jag hatar vintern.
9.På Gymmet gör jag det jag har lust den dagen, en dag kan jag gå till gymmet och gå lika fort hem tillbaka, hade bara ingen lust att träna längre. Det går också i perioder, ibland tar jag bara pass, ibland tränar jag rätt mycket magen & ryggen eller bara crosstrainern. Så jag tränar väl allt, men vad jag tränar beror på humöret och orket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0