dagens läsare, adi.

Tbdandthewinneris_large
ADRIAN!!
(Klicka på namnet för att komma till hans blogg)
Vem är det? Jo, det kan ni ta reda på själva! Men jag ska berätta lite kul, han är en otroligt fin och viktig kompis för mig! Vi har inte pålänge setts, men jo nog har vi minnen! Du fanns här som stöd och prat för mig, du fanns här också när jag kom tillbaka. Du har följt mig genom dessa år och varit väldigt bra väldigt söt! du var nog min bästa killkompis en tid, eller den jag kunde lita på mest, mera än fleeera tjejer.
Adi spelar också i ett band och han har en go röst, nii måste lyssna på POINTLESS 80! kom igen, om ni inte redan gjort det har ni missat något stort. Och som jag alltid sagt, denna kille har detdär, han kommer bli något stort om han så fortsätter kämpa, jagvet du är stark! Det har jag alltid sagt, hehe.
jaja! Nu har han också en underbar flickvän, oj guud ni passar bra ihop, båda lite känsliga men otroligt speciella personligheter. Jag har alltid sett er som lite mera än kompisar, men fan vad bra att ni förstod det själva! hehe.
Ibland lyckas världen med saker. Everything happens for a reason. Jajajaja till adrian själv, här kommer några bilder heheh..
Saknar bara ditt hår :( Det var så... adrian. Så chic! Som om du hade flera hemligheter under.. men plötsligt var det borta och det hemloighetsfulla var borta.. fast du är endå personlig som du e oki.
nöjd? :-)

Kommentarer
Postat av: Adi

Tack jätte mycke Mando! :) Fint skrivet! Du e viktig för mig också! Vi måst träffas/pratas nån dag :)

2012-02-20 @ 16:29:08
URL: http://awickedgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0