första veckan av 2012

okej ska se om jag får sömn inatt, har typ sovit hela dagen annors. Hela veckoslutet egentligen, nomän slut på latandet ch imorgon börjar vardagen! denna vecka består av jobb, helsingfors, beställa spa-kväll till Naantali Spa(för att lata mera<3) höhö.. Ja, mera har jag inte planerat. Kanske ska trycka in några gympass hit, när man har nya zumbakläder.. som jag lovat visa upp. :O
jag överdriver igen. Men det var kul, tog fram kameran idag den har varit lite trött den också.
har dessutom kastat nyårlyckor. Skulle göra det med några vänner, men vi glömde bort.. vi hade ju så mycket annat att göra. hehe. öh.
Noja, rik blir jag troligen detta år. Hoppashoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0