hej trevligt att träffas.

Har nyss kommit från jobbet, sitter och stirrar lite på bloggen. Inget intressant att uppdatera, men här kommer lite fakta!
Min syster har nyss flyttat, eller håller egentligen på att flytta till Åland. Så där blir det att spendera sin tid ganska mycket efter detta. Får se om jag flyttar för hela sommarn dit, söker jobb nämligen nu och har hittat det perfekta, fast det är inte säkert att de behöver några jobbare så vi får se. Skulle isåfall hyra en egen lägenhet, komma och hälsa på? :3
Vi ska hjälpa syster att flytta från Sverige typ nu nästa vecka, och så ska jag på inredningsmässa också.
Modelljobbandet har jag lite på ärenden, varit lite busy med förra årets Suomen Huippumallihaussa, de ska ju skicka dem till Italien och årdna jobb och så. Fast sen kanske! Får nu se hur det blir med deltidsjobben också, dem måste jag förståss hinna med också.
och Skola? Ska kanske söka in i någon skola här i vår, fast är inte säker. Jag vet ju inte vad händer i höst, men några abc planer behöver jag nog!
Ja det var lite fakta om vad hålls på i mitt liv nu, kära läsare häng kvar jag uppdaterar flitigare i fortsättningen!
Webkameran verkar ha gått sönder också. Får låna den "lille" om jag MÅSTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0