vad tycker ni?

Förr var jag verkligen emot en modeblogg. Men vad tycker ni, ska jag lägga mer bilder på outfits? det behöver ju inte bli en modeblogg för det. Har min personliga blogg kvar, ofc! Har nämligen glömt att lägga upp bilder fast jag shoppar liksom varje vecka......... (som ska stoppas!!)
Säg er åsikt, tack!
Gamla outfitbilder;
det är nästan läskigt hur man har ändrats med åren.
men nu får det räcka, orkar inte ladda upp hundratusen foton, men ni fatta pointen, vill ni se mera vad jag bär på dagarna/festerna? Säg till då!

Kommentarer
Postat av: diutui

Joo mera outfit bilder :) o frågestund :)

2012-01-12 @ 08:10:54
Postat av: Anonym

Jaa!

2012-01-12 @ 17:02:53
Postat av: izzi

Ja, självklart!

2012-01-13 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0