igårkväll

Nu vill ni säkert höra hur det gick, eller så inte.. men jag berättar ändå! ;)

Nivet man vaknade som en vanlig morgon... åkte bil.. sovde lite till.. drack kaffe.. morgonmål på bensinstation och blalbalbla.
NERVÖS

Sen! Avbröt vi vårt vi vårt möte med agenturen, för olika skäl men det gör inget för var ju på andra uppdrag i helsingfors!

Interjuvades och träffade några kändisar bl.a. miro från salkkarit och hamnade typ leka att jag älskade en skitsnygg kille haha! Mer kan jag inte berätta! Det värsta var att jag har inte pratat finska(intens med mamma faktiskt) på jäättelänge, så jag lät verkligen dålig och det passadeväl inte in riktigt tror jag eftersom de lärt sig skrivspråk osv :D

jaja roligt var det ! Ska se om jag får några bilder på det.. annors var det ju hemligt än så länge så. Menmen hoppas ni får ett trevligt veckoslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0