Lista: just nu



För ett år sedan: Jag gick på 9an, osäker och förvirrad över vilken skola jag skulle börja i.. festande varje veckoslut med härliga personer och härliga tider. Det var då man inte hade tid för att må dåligt, inte tid för att stressa eller oroa sig över något.

För en månad sedan: Var en tid som spenderades rätt mycket i Sverige, faktiskt.

För en vecka sedan: Var jag på reklamplåtning!

För ett dygn sedan: Lagade jag en misslyckad tortilla som jag brände i ugnen.. jag skulle testa om det var godare i ugnen än mikro. Något jag inte gör om! Isåfall med klockan tickande brevid mig.

För en timme sedan: Var jag på kvinnodags shopping dag med fina tjejer!

För fem minuter sedan: Ropade jag att hunden skulle sluta skälla. Drar mig på nerverna ibland.. nej skoja, älskar dig<3

Nu: Bloggar, la in ny lookbook-bild, bara sitter vid datorn och chillar. Benen trötta från en dag på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0