LUGNANDE ???

svar på era frågor om modellandet ; TOPSECRET :D

något som är mindre hemligt är att pumpen var skönt, har bara lite ont i armarna men annors känner jag mig full med energi !! Boom boom in my room, lets spend this night forever. Together in my room. Wtf, den låten tillhör inte hit.. men jag sjunger iallafall för full volym. I rummet, i köket, i duschen, överallt.. LUGNA NER DIG MANDO. Någon som vill komma och slå till mig eller ge lugnpiller? Skulle behövas innan jag går på nerverna åt folket. hihi.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, e de Elias i mackor famn?!

2012-03-16 @ 18:30:01
Postat av: Mando

yep :)

2012-03-18 @ 09:06:17
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0