sömnig mando

alltså har typ vaknat varenda timme denna natt(men jag sovde iaf!! som jag inte förr riktigt gjorde) jajaj. 
Vill ju egentligen skylla på Jersey Shore(hatade tvserien) som mina systrar "tvingade" att kolla på ända tills jag somnade. heh.
Terry-richardson-jersey-shore-01_large
ärligt talat(ENLIGT MIG) är deras kroppar för mycket.. och utseendet, hehe, ofc de är snygga men inte i min stil! Typ överdrivet allt. Fast det är ju så det ska va i jersey shore, eller?
Snart när jag orkar ska jag göra mig i ordning, koka kaffe och lägga batongen i ugnen, en bättre start på morgonen. Just nu önskar jag att jag hade en kamera som rymdes i fickan(och nej, har ingen iphone) fast, får väl bära min stora goding runt halsen hela dag för roligare inlägg. Det börjar redan bli för mycket text. Jag behöver paus. god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0