wild young free

vilt veckoslut, ja. Eller så inte, nåt där emellan tror jag. Nåmen det spenderades mycket i hemstaden faktiskt, har varit hos linnea på fest, gruvan, halft-in i nya pkp, laura, träffat gamla vänner, axo och såna ställen här i gamla malmen.
Tumblr_l00l65nfwu1qaohr7o1_500_large
Sen vaknade man ubertrött, ont i huvudet och mådde som man var värd såklart alltid på söndag och kikade in i kylskåpet vrålhungrig, ingen mat !! JAG hamnade gå till butiken och köpa morgonmål til hela familjen och hundarna, ni ska tacka att ni har en sådan duktig flicka, hehe. Fast croisanterna var slut. Paris, du kanske vill överraska mig?
haha. nej inget. öh. Vad mer ska jag berätta?
riktigt fint. saknar er redan. jeps. godnatt, är förfärligt slut. Kroppen har nog inte återhämtat sig ordentligt. jaja blabla. Har iaf tagit en skön varm bastukväll här för mig själv, ofta jag känner mig såhär ensam....... var ärTumblr_lv3wsaabdx1ql69s2_large hunden? Var är min familj? Min bästa vän? Oj jag glömde, jag hade ingen. Tumblr_lk9kbei8t21qzr04eo1_500_large
Är det normalt att prata med sig själv?
Fast vi alla gör det ju. I våra tankar, dagböcker och bloggar. Tänka sig, finns det någon normal person på jorden?
Tumblr_m0ddjenims1r7prm4o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Ronja

grottan * XD gulle <3

2012-03-04 @ 22:05:02
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0