tröttis

Jag är såå trött och koffeinet hjälper inte ett dugg mer. Får ta en tupplur nudå, verkar som om jag inte har nåt val. Skulle vilja ut i det sköna vädret menmen, man ska ju lyssna på sin kropp.

Kroppen är lite full med fjärilar är liiiite nervös för ett möte min modellscout har med en agentur. Nååja hon är så duktig så hon har nog inga problem! Problemet är bara om vi har rätt bilder att visa. Jaja. :-)

öööh. Annors har jag hängt på stan, shoppat på rea, sparat och jobbat, planerat in resan som jag avbokade i våras men inte hittat någon passlig än, stressat, fått nästan sparken på jobbet IGÅR, men idag var det betydligt bättre dag.

hehe, fråga inte varför jag tänkte få sparken. Im just beeing me ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0