2012

Kollade på filmen 2012 i söndags.
Den var rätt hemsk men helt okej faktist.
Handlar alltså om Domedagen, jordens undergång som då sker 20.12 2012.
En del saker var mycket fejk men annars skulle det kunna hända irl.
För ni vet ju att det har varit en massa jordbävningar och tsunamin och global warming
och nordpolen smälter. Maja indianernas kalender tar också slut den 20.12. 2012 för enligt
dem så kommer jorden att gå under.
Jag själv är en sån person som tror väldigt lätt på alla dumma saker. Som tex. ett kedjebrev som de står typ att:
"ifall du inte skickar detta brev till 15 personer före midnatt så kommer du bli förtrollad".
Jag tror också på spöken och andar och sånt. Men ja, tillbaka till filmen då.
2009 får vetenskapsmän i Indien att jorden kommer gå under. Ingen berättar det åt jordens folk.
Bara de som listat ut det eller "är någon"(presidenter, rika). I Kina byggs 8 st. enorma skepp som då folk får
betala 1 miljon euro tror jag det var för att få EN biljett. Dessa "ark" byggs då för att hela jorden kommer bli täckt med vatten så de som kommer ombord så kommer alltså att klara sig.
Vad tror ni? Kommer jorden att gå under 2012?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg också den filmen för ett tag sedan. Helt okej, men jag tyckte det blev lite väl mycket... :P

2010-04-06 @ 14:36:37
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0