bara livet vore så enkelt

Nu ska jag prata om framtiden.

Gissa vad som hände förra året på min födelsedag? Det var new moon premiär och paramore konsert efter några dagar.

Detta år är det Håkan HellströmGrönan, jag vet inte om jag åker, men hoppas det! Och dagen efter blir det premiär för den nya harry potter, mysigt! Vilka följer med? ;)

När jag kommer hem föralltid blir det fest.
Denna månad börjar skolan, jag ska börja den ffs, det har jag bestämt.....
Jag ska hinna träffa mina sverige-vänner före detta år är slut.

Nästa år ska jag åka på språkresa.
Och snart till Japan! (Tokyo..kawaii..lolita och alla de sjukt snygga stilarna..manga och anime.. sushi.. omg.)

Vilket härligt liv väntar mig, om jag nu klarar av mig till dess..

//Mando


Kommentarer
Postat av: Verroooo

ja kommer så mycke me dej på språkresa!!! ja vill o :D vart sku du vila?

ps. håkan hellström <3 tihihi :D KÄNN INGEN SORG FÖR MEJ GÖÖTEBOOOOORG xD

2010-08-04 @ 21:41:57
Postat av: veronica

så du flyttar tillbaks då eller?



vilket land ska du till btw?



åhhh vill också åka till japan, verkar så himla coolt

2010-08-04 @ 23:14:52
Postat av: Mando

Verro: Ja ha redan beställt,. ha planera de i flera år, men de ha int accepteras ännu. o:



Kom igen Lena! <3

Jag ska tillbaka till finland, nu genast, så fort ja får. Ja flyttar nog int ti Sverige, märkt hu mycket Finland betyder för mig nu.

2010-08-05 @ 08:36:08
Postat av: Ronja

Dedär låter ju jätte bra hördududu ! :--) du betyder<3

2010-08-05 @ 09:55:53
URL: http://ronjjau.blogg.se/
Postat av: Anonym

voi kakka! :D men joo... ja ska nog ännu nångång på en språkresa ;D syns ida <3 ;)

2010-08-06 @ 10:44:03
Postat av: Hanna

håkan är väl inte på grönan i år?

2010-08-12 @ 13:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0