Bloggen kommer i andrahand

Skriver om texterna om de andra någon annan dag, typ en om dagen kanske?

Måndag, var jag som sagt på Veijarit-bion, och lite på stan med finnarna. Bra film, rekkomenderas iaf. för dem som förstår finsk humor.

Tisdag, mått dåligt hela dagen dessutom inte sovit ett dugg. Men hänge med Ronja, Alkko, Heidi och Gusse ti Åbo och shoppade. Köpte lite här och där och pengar gick åt, jag glömde att jag skulle åka buss hem. men som tur har man kompisar som lånar pengar. Efter det har jag försökt reda ut stora problem.

Onsdag, Meriteijo med Emmy, Myyri, Janne och Macko. Kul kväll! Men herregud va man fick ont i tårna efteråt, det var som om det var eld på dem eller något. Ajajaj.




Kommentarer
Postat av: ronjja

ja visa ju ti dej hudan den va :( sen när du köpt så tänkt ja aja de va en annan

2010-12-29 @ 23:34:30
URL: http://ronjjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0