Last christmas I gave you my heart

De börjar bli lite dåligt uppdaterat här, mera bilder va? Som ni får försöka förstå er på hur jag har det. ;)

Ronja sa ett bra citat till mig häromdagen "i en dagbok skriver man alla sina innersta tankar va man vill hålla privat men om man bloggar e de som att peta sej i näsan o visa ti andra va man hittar där."

Så sant!

Jag älskar mina vänner mest i hela världen, utan er vore jag inget.
Tack för allt, så småa saker kan göra mig glad.. en varm kram och hälsning god jul, det betyder hur mycket som hälst för mig! Och tack för alla.. presenter, herregud! Kan inte fatta hur snälla ni är. Ändå fick jag något ! Och vad bra ni känner mig, spec. ronja, myyri. Hur visste ni :O
TACK! <3

Julfest idag på Onsdag (håller helatiden på att skriva lördag.. känns det inte lite så?)
Alla var superfina! Sista julfesten i sarlinska skolan btw, får man hoppas!
Några bilder:




sori bilderna, alla möjliga olika har tagit dem och orkar inte vända/redigera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0