Rontti o Lanttu

Ronja(liggaren) Hej min sköna, jag tycker om när du ligger och ler sådär.
Okej dedär lät kul, men du e jättekiva. Du e bra på att va kiva o ha kiva o säga kiva.
Du o jag vi e som inga andra, ingen förstår oss men de kanske bäst så. Din humor e bättre
än ingen annans och du e bara bäst. Den pålitligaste vännen jag har, jag älskar dig BRODER. <3
Duvet denna text är en liten del av dig, men ja hoppas du vet att du e så viktig för mig.
Jag har kanske 3 saker i mitt liv jag inte kan leva utan. Du är en av dem.
Laura, laura är röd, mandor är blå, smultron e söta o du e likaså!
Si på dig själv, malli. du e så fin att man sku kunna äta upp dig. Joe iallafall. :D
Ja älskar att va me dig, du e så speciell, int som alla andra, du har nått i dig som gör mig allti så glad.
Ja vill få fler minnen med dig, oförglömliga. Tack du som hälsade på mig i tyks, och gav mig nya krafter.
Tack för att du varit min vän ända sen 1an. Tack för att du funnits här för mig genom vått o torrt.
Du är en vän, alla borde ha. jag älskar dig också laurani. <3

Kommentarer
Postat av: =))

oj va fint rum, vems är det? :]

2010-12-30 @ 09:14:21
Postat av: Mando

Ronjas mammas :)

2010-12-30 @ 09:21:32
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
Postat av: Ronjaaaa

ja älskar dej (L) ! ojoj du e bäst <3

2010-12-31 @ 12:00:42
URL: http://ronjjau.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha :D Mando du e den sötaste, ÄLSKAR DEJ !

2011-01-01 @ 16:34:09
URL: http://lllauraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0