Veckoslutet

Lördag hade vi skoldag, för skolan fyllde 100 år, vi klädde oss till hippien och det var en allmänt konstig skoldag. Men jag och myyri var fotografer och gick runt skolan bara för att fotografera precis allting. Efter det var vi ute och hade kul, sen flög vi till bexx som hade fyllt år på onsdag, det var kul så länge vi var där men sedan åkte jag och heidi till tony, där vi stannade resten av kvällen före vi åkte övernatten till heidi. Vi skulle se på Jennifers Body, men somnade mitt i filmen.
Söndag... jag vaknade hos heidi vi sovde, bakade pepparkakor, gick igenom kläder osv.
Senare åkte vi till mig, köpte tortilla och annat gott och hyrde film. Sedan blev vi jättarga av en sak, men kvällen slutade prima! Förlåt till dem som mötte oss då vi var som argast!

BILDER FRÅN LÖRDAG, FOTOGRAF = RONJA :
vi han en snabb hejgång till bex!
telfonen ringde mycket
Jens e söt :D
tjejen som vi firade!
ögonen fast är det bästa sättet att gömma sig!
Heidi blev iallafall skrämd av mig!
Myyri ser ilsken ut :D
Skräckfilmen jag inte förstod
Blicken som fastnade
Gänget
Drick eller slick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0