Utan dina andetag

Idag fick jag gå ut och äta typ megabig mjukglass med chokladsås och strössel på. Gottigotti.

Till middag hämtade vi sushi såklart, inget jag skulle hellre ta just idag.

Flera säger att sushi är rå fisk eller typ sjögräs, men det är det faktiskt inte. Eller fisken och sjögräset är bara tillbehör som inte alls är så viktigt, de är inte heller alltid med, det är riset som är själva huvudsaken. De tvättar ju det minst 10 gånger, saltar och sötar till det och lägger på wasabi och vitvinäger osv. Ascoolt och intressant! Har varit med när de lagat, och har ju själv lärt mig. Borde göra det oftare, hemlagat är faktiskt rätt mysigt!

Sedan hörde vi på Kent som spelade utanför
Jag älskar kent.
Han har så vackra ord i sina låtar.



Mina män. <3

//mando


Kommentarer
Postat av: verro

ooi ja älskar också kent!!! dom e bäst :)

2010-07-22 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0