Goddag 25.5

Njuta av solen så länge den varar!
Har suttit ute en stund i solen, dock blåser det lita kallt men det gör inget!
Skönt att ha förmiddagen ledig då jag har så bråttom på eftermiddagen.
Slutade tidigt i dag, skönt! kvart över 1!
Nu har jag en kladdkaka i ugnen (bakade åt syster eftersom hon ville det)
Doftar gott iaf. (hon blev sur när jag satt nötter och kokos i, hon ville ha en normal men jag gillar att mixtra :D)
Undrar nog vart det VARMA vädret tog vägen? förra veckan var Finland Europas varmaste land!
25-30 grader varje dag! Nu är det högst 10-15 + kall blåst.
Längtar till lovet! bara 1 vecka och 3 dagar kvar, nästa vecka blir ju endå kul då man inte
har vanliga timmar, vi ska bl.a. och bowla, bio och äta med klassen nästa trosdag. :)
Skit kul att bowla.
Ojj. ugnen piper måste ta ut kakan!
Nej den var inte klar, nu hamnar jag springa ner igen om 10 min.
Mando är ju ännu på sjukhuset. :( Saknar henne så! Känns så tomt utan henne,
vi har ju alltid varit som typ "peppu ja paita" ;D finskt "ordspråk" för någon som är väldigt
nära, som typ alltid är tillsammans. Rakt översatt "Rumpa och blus" ;D Hahaha!
Finns det nått ordspråk på svenska som liknar?
Har inte sett Mando på länge :( Har typ ingen att prata om allt med. Tomt och ensamt utan henne!
Saknar henne verkligen! Hoppas hon snart blir bra!! <3
Nu var kakan klar.
Ha det bra!
// Myy
Glass.
Isglass eller vanlig glass?

Kommentarer
Postat av: uuvi

myyri du e så söt =)

2010-05-26 @ 21:03:56
URL: http://uuvinblongi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0