ronja är min

Tack för alla för kommentarer i förra inlägget :) Är inte ännu säker på vad jag ska göra, får ta lite tid att tänka.

Idag var lite speciell idag, jag och ronja lekte musse pigg och gick runt hela skolan och pratade pigigt, alla blev typ störda.

Efter skolan åkte jag och Ronja till åbo, jag köpte en ny vinterrock och vinterskor, bild kommer troligen imorgon. Fast problemet är alltid det, så fort jag köpt något går jag i nya affärer och hittar något ännu snyggare, som man inte mera har råd med. Men helt okej blev det, fast jag hade önskat lite annat men det fanns inte i lilla åbo och det börjar redan bli minusgrader, kan inte gå med höstkläder hela året heller.

Ronja hittade också lite saker, snyggt! Ni kanske får se en glimt av dem på hennes blogg? vem vet?

Ronja du är en jättebra vän jag älskar dig.
jag kan berätta precis allting för dig och jag vet att du håller det.
jag saknar tiderna vi hade tilsammans.
Du är min broder.
vi är som systrar, lite efterblivna i huvuvdet och har alltid så konstiga saker.
Vad tänkte månne alla i bussen?
ANNE MALMI!!!!!!!!!!
lets get retarded in here!
Jag har saknat dig så fucking mycket att det gör ont att tänka på det gamla.
Du är en av mina bästa vänner och vill aldrig mista dig igen.
Du är ett av det bästa som hänt mig, du har alltid funnits här för mig och kommer alltid göra det.
Du är min råtta. <3


bjuder på en gammal bild från 7:an!
 

i love you brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0