Mac is good but windows is better

Min dator hade varit på typ i 3 dagar utan att stänga av den i mellan, och då fick den något fel och hela skärmen var svart i typ en vecka. Men nu går den igen! Och photoshop har jag fixat tillbaka, äntligen.
Men det behövs både tid och kunskap förrän jag klarar av det, haha.

Iallafall ingen mac att kämpa mera med, den var FÖR bra och snabb, för komplicerad för mig :(

På lördag har ronja födelsedag, undrar vad man hittar på då?
Kanske sitter hemma eller skrämmer henne kl. 01:12 och festar med saft.

Idag, onsdag har jag varit i Åbo och kollat lite runt, köpte några kläder som jag kan lägga upp någon dag, såfort jag orkar. Nu är jag slut och har ett kemiprov som väntar, alltid när jag bestämmer mig att läsa hamnar jag framför facebook.

Det är inte rättvist.

Aja, godnatt i förväg, hoppas ni hade en bra dag!

p.s skrattar ännu när heidi och matteläraren "bråkade". Lol!


DAGENS OUTFIT


//mandooooooooo.

Kommentarer
Postat av: Linda

Shopping i åbo, fick du äntligen använda hm presentkortet? :) förresten jag i Patrik kommer till Pargas den 9de oktober, vi ses då! Kram kram

2010-09-26 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0