My weekend, part one.

Torsdag: Åkte iväg på kvällen till båten med Heidi och Myyri. På båten chillade vi mest och var typ i tax free 2 h. :O

Fredag: Heidi vaknade lite före 6 (svensk tid) och steg genast upp, jag steg 10 min efter henne och myyri låg fortfarande och sov, brukar det inte vara andra vägen? Myyri är den som stiger tidigast upp typ, och kan inte sova mer än till halv 9 på veckosluten? Medans jag skulle GÄRNA sova till typ 13.00 ibland, jag fan vaknar halv 7 varje morgon.. Vad gör det om man skippar halva dagen lite? Såfort man sitgit upp kan man väl hitta på någo kul resten av dagen/kvällen/natten.

Aja. Vi gick till messen och åt frukost, jag och heidi, myyri sov men jag bad pappa göra lite frukost åt henne, så han gjorde en mumsig smörgås och hämtade den upp till henne. Hon blev väldigt nöjd. Jag och heidi var pigga som mörtar och kl. 06.30 åkte vi iväg till Mandokliniken. Vi hade typ en ganska god tid på oss, så vi passade på att visa heidi lite runt i Stockholm, ganska länge sen hon var sist. Vi körde och körde, när jag såg byggnaderna var det som om allt roligt på denna resan flög bort.
Jag bad iallafall att heidi och myyri kunde få vara med mig under dagen, och det fick de! Vi gjorde.... inget. Och satt lite vid datorn. Jag skulle prata med min behandlare, och en bra nyhet, vikten var uppåt igen men allting annat vill jag bara glömma. Mamma ljög, behandlaren ljög, mina kompisar ljög lite också. Jag fan orkade inte mera och stickte ut, efter att jag varit tyst i en timme, ( alla tankar bara snurrade runt ) bestämde jag mig för att vi skulle till Gröna lund, vad annors? Det är väl bästa sättet att få tänka på annat och ha roligt. Och turen var lite på min sida iallafall, den var öppen! Den brukar inte vara i september förutom på veckoslutet, och det var ju fredag?
Vi had några timmar på oss, mamma följde inte med eftersom vi ville vara för oss själva och så köpte vi åkband + spökhuset.
Om jag kommer ihåg rätt åkte vi vilda musen först, och sedan spökhuset. Jag ville inte till spökhuset genast, har ju varit där och det är inget speciellt andra gången (TRODDE JAG). Vi gick in, jag berättade att det brukar stå en kille vid dörren och skrämma alla så heidi och myyri fick något fel, de knuffade mig in men jag gnällde emot, jag ville inte vara först, jag visste ju att någon skulle komma. Så jag föreslog att alla skulle gå i en rad, men det blev bara någon knut, myyri och heidi typ knep mig så hårt att jag fick blåmärken, de skrek och skrek och vi hade intens gått in i byggnaden än. De vägrade följa med, dedan gav jag upp, jag gick först in och såklart kom de smygande efter(nyfikna skitar :D) men gubben kom inte, han kanske tyckte vi var tillräckligt skrämda redan.  Så vi gick vidare, blev skrämda, gick fel väg och gick ut vid "nödporten" eftersom andra dörren öppnades inte och inte kunde vi gå tillbaka. Det var inte alls så hemskt som förra gången men jag lovar, jag var nog rädd, jag visste vad som skulle komma bakom hörnet, fast jag blev besviken eftersom det var inte alls lika bra, skrämmande.

Vi åkte typ alla, utom frittfallet (sjukt höjdrädda) Fast det mindre var inte lika hemskt. Jag hade bestämd med Heidi att åka Insane(nyaste, hemskaste, en berg och dalbana som man åker runt och känns att man flyger i havet, är upp och ner men ghon ångrade sig. Jag väntade någon timme och började gnälla, hon sade nej, myyri ville inte heller. Då sade jag att jag åker väl ensam då, och då plötsligt ville de! Så vi åkte insane som var superkul.

Vi köpte glass, jag behövde ta en paus eftersom jag var så åksjuk, medan heidi och myyri åkte en berg och dalbana till, när de kom tillbaka var de helt döda. :D Till sist gick vi in i skrattkammaren med alla coola speglar och tog massa bilder. Bjuder på några under.

Redan klockan 18.10 hamnade vi åka till hamnen och jag var fortfarande arg. Fast jag skulle njuta så länge kvällen varade, vi åt god middag på alá carte, var på baren, tax-free, såg film, kollade på gossar. lol. :D
Det gick snabbt och det var redan natt så vi gick in i hytten och jag hittade inte min tandborste, jag tänkte inte på klockan så jag gick i pyamas till pappas hytt och väckte dem. Sedan gick jag bara iväg. oj.
ingen tandborste fick jag heller.

Mysig natt(och självklart halva fredagen) med tjejerna, jag älskar er. <3
vi hade askul, inte pålänge haft så kul. Jag njöt.

Fast jag är fortfarande arg,ledsen,besviken och allt detdär. Jag vet inte vad jag ska göra. För jag kan inte fortsätta såhär. Mitt liv är värdelöst.

(bilder snart)

/mando.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0