Soccer is my love

Idag fick jag något fel.
Jag såg fotboll överallt.. jag grät inomhus och fick sådan jävla längtan.

Varför får jag aldrig svar? Hur länge kommer det ta tills jag får börja spela igen?
Kommer jag komma ihåg något?
Kommer jag älska det lika mycket?
Kommer det vara lika kul?
Kommer jag vara lika bra?
Tänk.. om jag har tappat allting, jag börjar som en nybörjare.

Jag är rädd.


Men jag saknar det jävligt mycket, jag har fotbollar hela rummet fullt, förr i världen skulle jag säkert genast börja bolla. Men nu är jag för feg rädd och så.

Jag är alldeles beredd, jag är stark och hur energifull som hälst, jag vill börja NU. Innan vintern.


Kommentarer
Postat av: ika

hoppas verkligen att du får börja!! :) <3

2010-09-03 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0