Dag 4

Mina mål/drömmar/önskningar;
Jag hade flera mål förra året, jag nådde dem. Det var en hård kamp, men jag har lärt mig att om man verkligen vill något klarar man av det. Tro på dig själv, och du är den ända som kan göra något åt saken.
Det hjälper inte att bara sitta hemma och önska, du måste själv göra något till önskningarna för att de ska gå i uppfyllelse. Du måste verkligen vilja det du önskar. För ibland önskar man i onödan och plötsligt.. kan det smälla till. Tänk igenom, vad vill du med livet?
Jag är ganska osäker ännu. Jag har flera tusen önskningar, småa och stora men jag ska satsa på dem stora. Jag skäms inte över dem, men jag skriver inte heller ut dem för hela världen. Det är som att önska något när man ser ett stjärnfall.. om man säger det högt kanske det inte går i uppfyllelse mera.
Ibland känns det att jag bara drömt allting, att jag snart kommer vakna upp och se sanningen. Jag har det otroligt bra för att det ska vara sant.




Eftersom det är dag 4, skriver jag 4 drömmar.

Dröm 1. Rädda alla djur.
Dröm 2. Rensa all falsk musik, spara den äkta musiken.
Dröm 3. Få svar på alla hundratusen frågor jag har i mitt huvud.
Dröm 4. Leva ett hippieliv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg en stjärna falla, önskan ja önskade blev sann.

2011-04-12 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0