Dag 6

Typ av killar jag faller för:

Tyvärr ser jag oftast på utseendet, men har lärt mig att det man nog ska lära känna bättre personen före man börjar gilla den.
Useendemässigt kollar jag ofta på ögonen först, sedan håret, sedan kroppen haha. Fast helheten är viktigast i utseendet, om man har bra självförtroende ser man ofta också bra ut, det finns flera snygga killar men som är så blyga och osäkra så man inte märker dem. Eller killar som ser helt vanliga ut, men personligheten lyser igenom och plötsligt blir killen skitsnygg!
Om man pratar om stilen, gillar jag killar med egen stil. Sportig eller lite rockig. Tauteringar eller vältränad. Nej, det ändras ju från person till person.
Äh, nu kom det fram, jag har faktiskt inga speciella krav på hur en kille ska se ut, bara han är sig själv!

Jaja nu ska jag sluta predrika och lägga bild på en snyggsnygg kille.

framtida man kanske? ;-)

Kommentarer
Postat av: verro

HAN E SAKELI MIN ;)

2011-04-13 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0