Dag 7

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Pengar,pengar,pengar. Oh, det är bara att rabbla upp allting jag skulle köpa.
Okej, först skulle jag säkert köpa allting jag såg, vara på dyra restouranger varje dag och bara bjuda allting åt alla. Men så skulle det komma ett stopp till mig, hallo? Vad håller jag på med, det finns såna som behöver mycket mera pengar än jag. De fattiga?

Jag skulle skänka massor med pengar till dem som behöver hjälp.
Stöda djuren, kanske bygga ett djursjukhus för hemlösa och skadade djur?


Annors mer roliga och själviska saker;
Festafestafesta.
shoppashoppashoppa.
flyttaflyttaflytta.
Resaresaresa.
bjudabjudabjuda.
spelaspelaspela.
eller... bara en världenssnyggastebil?<3


allt såndänt. Sen skulle nog miljonen ta slut ganska fort...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://weheartit.com/entry/8860620

2011-04-16 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0