Glada vappen folket.

Idag, eller imorgon är det vapp egentligen. Men vi börjar fira det idag, right?
Igår mådde jag lite skit, fortfarande idag också fast det gör inget för jag tänker verkligen inte missa vappen igen! Inget sitta inne och glo igen.
Igår hade vi springtest, fyfan vad det var jobbigt fast det gick bättre än jag trodde! Nu ska jag iväg på e-skolning, lära mig lite träna småungar. Sedan blir det göra sig i ordning för ikväll! Kanske grillning, ifall det klarnar upp på kvällen? Just nu spöregnar det. ._.' Fast se det positivt --> det är ju bra att det regnar nu och inte på kvällen.


gamla "vappu-skor" Vad ska man ha på sig detta år? Tusch i fickan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0