Story

Hej vill ni läsa lite kul text nu igen? Jag ska börja från torsdag natt.
Vi kom hem från tampere, klockan 12 kanske, bussen var snäll och stannade vid bron så jag inte behövde gå flera hundra meter hem när alla sovde hemma. Ronja kom med sin scooter senare till mig, vi tog stora mysiga sängen och jag somnade genast, ronja datanörden facebookade halva natten. Nej jag bara skoja, vi kollade snabbt vad som hänt i världen och så somnade vi snabbt. Uber trötta, vi hade haft fest i bussen ft. fanny, julia, lisa, cassandra osv. "All my life i've been good but now" haha, älskar mitt lag. Iallafall vaknade vi konstigt båda på samma gång klockan 6, men vi somnade om och vaknade halv 8, fick bråttom till skolan. Vi åt,fixade oss, tog gympakläder och åkte iväg. Vi hann precis i tid, yeye. Vi festade lite i skolan och sådär, skrev uppsats jag inte hann bli klar med men läraren ville ha den ändå, vi var tydligen inte värda att skriva hemma. Sen hade jag förhör, som jag skrynklade ihop.. det hjälpte väl inget men jag hade inte haft någon aning om något förhör. Jag borde nog skärpa mig här i skolan. Vi slutade en halvtimme tidigare och fick påsklov! Fick skjuts hem, var med ronja & fanny. Ut, centris, in, alla möjliga problem och händelser, wow. Tänk att så mycket kan hända på en enda natt. Städastäda, försökt sova? och här är jag nu.
listen to me baby. ahaaha.
minnen :-D

Kommentarer
Postat av: Ragnarviktoria

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-30 @ 11:21:01
URL: http://ragnarviktoria.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0