yay!

Allt är så kul idag, dessutom är det fredag!
Vi ska hitta på något med sjukliga Ronja! Ring mig om ni saknar sällskap!



Dagens text;

Folk ändras,
jag också,
personer blir annorlunda,
eller stannar likadana som de alltid varit.
Men ni måste acceptera att hur mycket jag än ändrar mig,
är jag mig själv och ingen annan.
Kom inte och fråga vad det hänt med mig,
jag är precis samma person som jag alltid varit.
Kanske en som njuter av livet mera bara.
Falska personer förstår inte det.
De äkta gillar mig för den jag är.
Men jag förstår inte skitsnacket och rykterna ni älskar att föra vidare.
Sköt era egna problem.



Kommentarer
Postat av: Ronja

you are the best. sitter o väntar på dej nu här vi din data hhehehe ;) <3

2011-04-01 @ 15:52:43
URL: http://ronjjau.blogg.se/
Postat av: ika

bbra skrivet dendär texten! :)

2011-04-02 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0