lat? sjuk?

Mådde totalt skit när jag vaknade. Orkade inte ens vända på mig. Min hals var uppsvullen och fick inte ett ord ur mig. Noja, stannade hemma och har nu sovit mig yrvaken. Känns lite bättre efter en kall dusch och lite juice. Men så fort jag lägger ifrån mig halspastillerna börjar halsen gråta igen. hm, finns det gräns vid hur många halspastiller man kan äta före man typ får laxerande effekt? haha. Det vore inge kul, jag och fanny hade länge problem med det i norge...intressant fakta!
Tror nog jag skyndar mig till skolan imorgon, annors blir jag efter här!
Matteförhör idag? det hade jag ingen aning om..


har lackat mina blå naglar till amerikanska/brittanska flaggan igen.
remember?


inte riktigt pilligt, detaljerat, men som min fd. teckningslärare sade, jag gillar att dra stora drag, inget fintslipat jobb!
Vem orkar sitta med någon nageldekorationspenna i flera timmar och dra ett fint streck? okej det finns såna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0