Dagen före julafton.

Känns det så? Nej.
Med det menar jag inte något dåligt, kan bara inte fatta att det är JUL imorgon. Imorgon när jag vaknar ska det vara 2011's julafton. Wow. Chill out, amanda. Ingen är typ hemma, eller jo alla är hemma men ingen hjälper till. Så vem blir den utvalde, jag? Morsan och farsan jobbar så här är det jag som måste städa hela huset. Med det menar jag inte heller något dåligt, det är kul. Sen när allt är klart är det bara skönt att slappa ut. Julafton är nog den bästa högtiden på året, när alla är tilsammans och njuter. Fast jag har hemska minnen, fast jag inte gillar julen lika mycket mera, fast man grälar extra mycket är det extra mysigt och extra skönt på julafton.

Har fått alla julkort skickade nu, hoppas ni blev glada! :)

gissa vem är jultomte i år? JAAAG! Ska bli kul och dela ut alla paket, titta om de blir överraskade eller inte hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0