läsfakta

ni som vill höra vad som är på gång, läs då! Ni andra, bläddra vidare.
Idag har jag jobbat klart, så nu väntar bara ett skönt yogapass och annat kul nivet.
Köpte nyss en ny sorts kaffe, ska pröva göra caffe latte före yogan eller så tar jag det efter för det är ju meningen att det lungt och typ halvsova, hehe.
Imorgon blir det lite julshopping och planering med min agency.
Nästa vecka åker man iväg igen 2 gånger till helsingfors för photoshoot då, woho can't wait!
Sen kommer ju denna vecka farsan hem, kanske några syskon också? Man vet aldrig.
Snart så hämtar vi julgranen också, den kommer pyntas och fotas.. ni missar den inte!
jaja. Vad mer?
Har lite fotbollspaus nu tror jag. Fryser bara när jag tänker på slaskfotboll. ush.
um. Har inte än sätt nya twilight heller, fast vi planerat länge det.
Och om typ 3-4 månader börjar en riktigt kul grej jag ska vara med i, hoppas det går bra för modellkarriären då.
Man vet ju aldrig om 2012 blir rena lyckoåret... eller otursåret.
MEN! Jag har iallafall haft den bästa veckan på lääänge nu. Herregud. tack för allt. Det går skitbra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0