oh nana.. whats your name?

Oj, idag behövde jag bara jobba i 1h! Sköönt. Fast jag hade jullov nyss och vilat ut en hel del känns det som om jag blivit hundra gånger slöare också, haha!
Igår var jag då och shoppade, hittade massor men köpte för lite över hundra. hm. Var det värt det? Kanske inte, men jag bara ääälskar att shoppa. Det är tröstande skit! :)
Jag träffade också en söt tjej, eller egentligen två! Vi bytte några ord och så åkte man iväg hem med bussen. Sorry att jag kanske betedde mig lite konstigt, blev överraskad bara. :) Men det vore ju kul att få veta mer om dig, Vad heter du? :)
och.. så var handär konstiga snubben där igen. Han som bara glor och glor. o.o'
flummigt värre. min mun är farlig.. framför kameran.

Kommentarer
Postat av: Nadin :)

haha jo alltså jag heter Nadin (Muranen) och så, men jo jag förstår att det kom lite snabbt när jag och min kompis bara koppade fram där osv. Men du verkade mycket snäll och rolig på alla positiva sätt :)



2012-01-01 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0